
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. PAMIETAJ: bielizna (skarpetki) są produktami, których po otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i higienę.
Adres do zwrotów:
K2 PROMOTE Krzysztof Krawczyk
Przemiarki 21/25
30-384 Kraków
Dodatkowe informacje:
- Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
- Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
- Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
- Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt? - w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt
Reklamacje:
W sprawie reklamacji prosimy kontakt mailowy: kontakt@k2promote.pl
- Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. - Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
K2 PROMOTE Krzysztof Krawczyk
Przemiarki 21/25
30-384 Kraków
Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za sprawdzenie zgodności dostawy i zamówieniem w momencie odbioru produktów. Warunkiem dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułów braków lub uszkodzenia przesyłki oraz niezgodności faktury z zamówieniem jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego z udziałem pracownika firmy wysyłkowej lub odmowa przyjęcia dostawy oraz pisemne powiadomienie Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od daty dostawy, adres email do powiadomień kontakt@k2promote.pl Sprzedawca ma prawo nie uwzględnić reklamacji w tym zakresie, zgłoszonych po odbiorze produktów od firmy spedycyjnej.
Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem, który otrzymali Państwo przy zakupie. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane imienne oraz teleadresowe wraz z numerem kontaktowym. Prosimy dołączyć kartę gwarancyjną razem z otrzymanym dowodem zakupu oraz pisemną informację na temat usterki.
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy bezzwłocznie spisać z kurierem doręczającym protokół szkody. Następnie prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji.
Dodatkowe informacje:
- Sprzedawca zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.
- Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 1 roku od momentu jego wydania.
- Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy lub niezgodny z przeznaczeniem.
- W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany towaru na nowy; naprawy towaru; obniżenia ceny; odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
- Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie. Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności: łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; charakter wady – istotna czy nieistotna; to, czy towar był wcześniej reklamowany.
- Reklamację z tytułu rękojmi należy złożyć w formie pisemnej. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi.
- Pismo reklamacyjne z widocznym podpisem konsument należy przesłać listem poleconym na adres siedziby sprzedawcy lub emailem na adres sprzedawcy.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia i poinformuje kupującego o dalszym postępowaniu.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje