Wczytuję dane...
FAQ

Jeśli poszukujesz odpowiedzi na jakieś pytanie - przygotowaliśmy dział "Najczęściej zadawane pytania" dotyczące obsługi zamówień, płatności, wysyłki itp. 

 

1. Co zrobić, jeśli płatność nie powiodła się?

Przy płatnościach elektronicznych problem może być związany z daną przeglądarką. W takim przypadku warto spróbować zrealizować płatność wykorzystując do tego inną przeglądarkę internetową. Drugim sposobem jest dokonanie płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. Dane do przelewu dostępne są po wybraniu płatności przelewem.

2. Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?

Tak. Konsumentom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrot produktu. Można to zrobić do 14 dni od otrzymania towaru, bez podawania przyczyny zwrotu. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz w Regulaminie.

3. W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Chęć zwrotu towaru oraz odstąpienia od umowy można zgłosić drogą mailową. W tym celu należy wysłać do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: biuro@eskarpeta.com.pl. Zwracany produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Przemiarki 21/25, 30-384 Kraków, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

4. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas: biuro@eskarpeta.com.pl z przyjemnością pomożemy

5. Co zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Jeżeli na przesyłce widoczne jest uszkodzenie zewnętrzne należy spisać przy kurierze protokół szkody. Następnie prosimy o przesłanie sporządzonego protokół wraz z dokumentacją zdjęciową na adres mailowy: biuro@eskarpeta.com.pl

6. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.